Poprdeli - cesta domov



Včera 23.9.2010 som si povedal, že je krásne a pôjdem domov na motorke cez hory. To som nevedel, že keď pôjdem na benzín do mašiny, budem musieť čakať pol hodiny ako idiot, lebo práve vtedy vypadla elektrina. O 17:30 po úspešnom natankovaní som sa konečne vybral na cestu. Trasa má cca. 28 km, cez hory. Všetko bolo OK, kým ma nestihla tma. No a v tme je každá odbočka v lese rovnaká. Tak som zablúdil a dve hodiny jazdil ako "debiľ" pomedzi stromy, lebo na turistických cestách boli popadané stromy. No aby málo nebolo, tak sa mi povolilo zadné kolo a každých 10 minút mi padala reťaz. ( nieje nič lepšie ako nahadzovať po tme v lese reťaz na motorke ). Po dvojhodinovom blúdení a naťahovaní sa z 180 kg mašinou som konečne trafil kam som mal. Kým som dorazil do Makova mi ešte pár krát podbehla lesná zver od jeleňa po zajaca. Tak moja adrenalínová nočná jazda končí cca. o 21:30. Na parádne zakončenie dňa, ešte "jebnem" na schodoch počas cesty do postele. Čo si človek môže viac želať?! :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kraj

Pravá duša

Slzy z lásky