Zlatokopka trocha inak



Ahoj svet tu ma máš. Mám sa fajn a volám sa Eleanor. Mala som sa volať inak, ale maminka sa rozhodla inak, po svojom. Pekne rastiem, maminka sa o mňa dobre stará som ako princezná, mám ružové šatôčky, aj topánočky. Mne sa spočiatku nepáčili, ale maminka hovorí, že je to tak správne. Tak si zvykám. Rastiem stále rýchlejšie, v škôlke mám málo kamošiek. Maminka mi stále hovorí, že som výnimočná. Pomaly si na to zvykám. Už o chvíľku pôjdem do školy a budem veľká. Škola sa začína, maminka mi stále pripomína, že som výnimočná. Zasa mám málo priateľov. Školou sa predieram sama, silniem, ale stále neviem čím v budúcnosti budem. Mama mi povedala, že to nie je najdôležitejšie. Vraj tá správna partia a správny životný partner sú najdôležitejší. Dospievam stále neviem čo chcem od života a veľmi sa mi páči jeden chlapec, mám ho rada, ale iba tajne, lebo mame by sa nepáčilo. Má 4 súrodencov a jeho rodičia obaja pracujú v miestnej fabrike. Čo mám robiť? Maturujem. Som dospelá, môj vysnívaný chlapec odchádza študovať. Chcela som aj ja, ale mamina mi povedala, že v dnešnej dobe to je strata času. Hľadám si prácu a podarilo sa, prijali ma na stáž do jednej firmy. Pracujem ako pomocná sila v učtárni. Dostávam samé komplimenty. Dnes ma jeden kolega pozval na večeru, pracuje ako vrcholový manažér. Večera bola super, v sobotu ideme zas. Teším sa, príde po mňa svojím mercedesom. Aj s maminkou si rozumie, som šťastná. Po večeri ma pozval k sebe. Už fungujeme takto mesiac. Dnes som zažila veľké prekvapenie, v našej firme sa objavil môj dávny vysnívaný princ, pracuje ako rozvoz pošty. Znova mi padol do oka. Neviem, čo mám robiť, je nezadaný. Dnes večer som to povedala mame. Nepáčilo sa jej to. Tak sa mu vyhýbam, síce je pekný a nemá nadváhu ani riedke vlasy a veľmi sa mi páči, ale nedokáže ma dostatočné zabezpečiť. Nasadím si klapky na oči a pôjdem si za svojím. Môj vzťah je vážny, o mesiac sa budem volať Eleanor Schwarzbacher-ová. Som tehotná, ale nemám strach, dieťa príde na svet zabezpečené. Som šťastná... Ubehlo pár rokov, máme 3 deti, teda mám 3 deti, sú krásne. Manžel stále pracuje, je stále na cestách. Som sama. Dnes som stretla pri prechádzke parkom s deťmi, môjho vysnívaného princa s rodinkou. Sú takí šťastní..... Som sama, ale ešte že mám deti. Manžel o mňa stráca záujem, mám pocit, že si našiel inú. Toto som nechcela. Deti odchádzajú študovať a dospievajú. Ja som sama. Takto som to nechcela, preletela som životom. Ilúziu šťastia som pocítila len chvíľku. Už vidím priority v živote inak. Volám sa Eleanor Schwarzbacherová. A ty už vieš ako sa budeš resp. chceš volať?

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kraj

Pravá duša

Slzy z lásky