KNSP Čadca chir. odd. A


Tento článok chcem venovať s veľkým poďakovaním celému personálu chirurgického oddelenia A v Kysuckej nemocnici s poliklinikou v Čadci.
V dňoch od 7.9 až 13.9. som tam bol hospitalizovaný s diagnózou: Akútna apendicitída, v deň prijatia mi bola vykonaná apendektómia. Operačný zákrok bol nevyhnutný. Sám som mal obavy. V takom stave Vám chodia po mysli rôzne myšlienky, nikdy neviete čo sa môže stať. O Čadčianskej nemocnici sa hovorí kadečo, každý z Vás, kto pochádzate z týchto končín ste sa už s týmto nelichotivým chýrom stretli. Ja chcem popísať svoju skúsenosť a sám za seba poprieť tieto zlé chýry. Počas celej doby mojej hospitalizácie v tomto zariadení, som sa stretol len s profesionálnym prístupom a ľudským správaním celého personálu na tomto oddelení. Obdivujem zdravotné sestry, ako si dokážu udržať úsmev na tvári a prívetivosť po celý čas služby, keď denne pracujú s pacientmi rozmanitých pováh, ktorí bývajú často nervózni a podráždení, či už kvôli nemoci, alebo z iných dôvodov. Je síce pravda, že vybavenie, ktoré v KNSP Čadca majú, je v hroznom stave, ale touto nemocnicou prešli už tri generácie a nik nepovažuje za potrebné poskytnúť týmto ľudom prostriedky na rekonštrukciu budov a kúpu nového vybavenia. Naša vláda na to zvysoka kašle. No veď treba objednávať catering za tisíce eur, a hľadať si stále nové luxusné sídla politických strán. No veď keď majú tieto indivíduá zdravotné problémy, tak sa kurírujú v špičkových klinikách v Rakúsku a Švajčiarsku. Ich problém to nie je. Je smutné, že na to doplácajú lekári, zdravotné sestry a hlavne slovenský pacienti. Som si istý, že keby mala KNSP Čadca k dispozícii toľko finančných prostriedkov ako naše „skvelé“ bezvýznamné politické strany, bola by to špičková klinika na svetovej úrovni. Máme obrovský personálny potenciál, ktorý je brzdený nedostatkom financií. Financií, ktoré by mali smerovať v prvom rade do zdravotníctva. Či už na priaznivé mzdy personálu, alebo vybavenie.
Ešte raz skladám poklonu a vyslovujem veľké ĎAKUJEM celému personálu chirurgického oddelenia A v KNSP Čadca za profesionálnu prácu, od zákroku cez liečbu až po moje prepustenie. Počas celej rekonvalescencie som bol maximálne spokojný zo starostlivosťou bez akýchkoľvek nedostatkov.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kraj

Pravá duša

Slzy z lásky