Manželke



V živote je mnoho momentov, ktoré berieme ako míľniky v našom živote. Sú to väčšinou šťastné udalosti, ktoré sa nám vryjú do pamäti na celý život. Tieto momenty často súvisia z rozhodnutiami a zmenami smerov na životných križovatkách. Ako deti to moc nevnímame. Naše detinské priority sú ako keby vytrhnuté z kontextu. Ale ako dospievame vnímame ich stále intenzívnejšie. Vždy sa to odštartuje nejakým "prvým" prežitkom, alebo rozhodnutím. U mňa sa tento prežitok viaže na jeden deň." ... ". Začalo sa bozkom počas, ktorého trvania som prestal vnímať čas, zem sa prestala točiť a okolie nevnímam. V ten moment mi patril celý svet. Želal som si nech tento bozk nikdy neskončí. Je to ako prebudiť sa z krásneho sna a zistiť, že ten úžasný sen naozaj prežívam. Bozk večný a nekonečný, ktorý mi zmenil život. Nie je na svete úžasnejšieho pocitu. V ten moment som poznal svoju ženu. Svoju manželku. Ženu, ktorá naplnila moje poloprázdne srdce láskou. Ženu, čo mi teraz dáva všetko čo sa dať dá. Ženu, čo sa za mňa obetuje a je ochotná mnoho riskovať. Ženu vernú, milujúcu, oddanú, spoľahlivú a starostlivú. V živote som si nebol ničím viac istý ako mojou milovanou manželkou. Ženu, ktorá mi rozumie aj bez toho, aby som jej niečo hovoril, ktorá cíti keď sa trápim aj keď o tom nehovorím. Ale nebolo to vždy tak. Poznali sme sa už predtým a vždy sa mi veľmi páčila, ale tú skutočnú krásu som v nej našiel až po onom momente, ktorý všetko spečatil. Nikdy by som ani nedúfal, že to bude aspoň z polovice tak úžasné ako to vnímam teraz. ... Láska si to najúžasnejšie stvorenie, čo som kedy spoznal. To čo k tebe cítim sa dá opísať len veľmi stroho. nejestvuje superlatív, ktorý by dokázal dostatočne pojať, to čo chcem vyjadriť. Ale verím láska moja, že to cítiš a vnímaš všetko to čo ti povedať chcem, ale nedokážem. Si môj život a môj život bez teba nemá význam ani zmysel. Keď sme spolu sme ako jeden. Láska si úžasná. Ďakujem Ti, že ma miluješ aj keď sa k tebe nesprávam vždy tak ako by som mal a chcel. Naša láska je večná maminka. Láska si môj prvý životný míľnik. Milujem Ťa žena moja! Milujem Ťa láska!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kraj

Pravá duša

Slzy z lásky