Drink trochu inak


Chcel by som sa podeliť s jednou skvelou chuťovkou, na ktorú ma namotala moja kolegyňa. Ide o veľmi osviežujúci nápoj s jemnou „smooth“ chuťou. S počiatku som sa tváril troška skepticky ( pochopíte keď Vám popíšem kombináciu ), ale výsledok na uchvátil a danú špecialitu si pravidelne pripravujem. Síce sa na mňa divne pozerajú, keď si to pripravujem, ale keďže mi to chutí, je mi to 3-5. Pokiaľ držíte diétu, alebo podobne blbosti s tým spojené, ani nepokračujte v čítaní. Príprava je skutočné jednoduchá a zvládnete ju aj v bojových podmienkach. Stačí Vám skočiť do najbližších potravín kam babka chodí na fľaškové a kúpiť si tam liter džúsu s príchuťou čiernych ríbezlí. Osobný typ odo mňa. Neberte ten o 30 centov lacnejší. Na výsledku to poznáte. Proste vezmite si niečo kvalitnejšie. Výber je na Vás. Ďalej potrebujete 250 ml, 33% smotanu na šľahanie. Pri tejto ingrediencii platí to samé ako pri už spomínanom džúse. Ja viem, že táto kombinácia napovedá tomu, že po požití tohto nápoja budete na záchodovej mise potrebovať bezpečnostný pás a motokrosovú prilbu, ale pokiaľ nezvyknete viesť nočné debaty z vlastným žlčníkom a počas spánku Vám po spálni nelevituje perina je to v pohode. Tak poďme na prípravu. Tej sa nemusí báť skutočne nik, ani ten, čo čaj pripáli. Jedine, že by sa Vám triasli ruky ako po opici. Apropo opica. Je to skvelý životobudič po prehýrenej noci. Ale teraz už k tej príprave. Džús otvorte, odpite približne tri deci, dolejte smotanu, pozor na trasúce sa ruky a premiešajte. Odporúčam zatvoriť uzáver. Tak a môžete koštovať. Najlepšie chutí vychladený. Pokiaľ chcete prekvapiť priateľov na oslave menín svojho yorkshirského teriéra ponúknite im ho ako brzdu k vodke. S vodkou to, ale nepreháňajte. Pri prepísknutom množstve stráca Váš spätný ventil schopnosť fungovať a spätný chod je zväčša nepríjemný a pachová stopa pri danej skladbe ešte horšia. Pokiaľ zachováte vyvážený pomer nemusíte sa báť. Mimo tohto, skúste si predstaviť ako užasne bude vyzerať na UV svetle na barovom pulte. „Rádioaktívny“ drink Vám dodá silu. Skúste experimentovať aj s príchuťou. Nemusí to byť práve čierna ríbezľa, povoľte uzdu svojej fantázii. Ale určite by som to neskúšal z hroznovou príchuťou. Nech Vám chutí tak ako mne.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kraj

Pravá duša

Slzy z lásky